Υπηρεσίες Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης Χρηστών Υποστήριξη κεντρικά παρεχόμενων υπηρεσιών στο σύνολο των χρηστών του Πανεπιστημίου Κρήτης Οργανώνει την τηλεφωνική και εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη στο σύνολο των κεντρικά παρεχόμενων υπηρεσιώνΛαμβάνει, καταγράφει, επιλύει ή δρομολογεί προς επίλυση τα αιτήματα των χρηστών στο σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότηταςΔιασφαλίζει την ορθή καταγραφή, τεκμηρίωση και διεκπεραίωση του αιτήματος του χρήστηΣυνεργάζεται με τους τοπικούς διαχειριστές των Σχολών με σκοπό τη βελτίωση του τρόπου τεχνικής υποστήριξης αλλά και συνεργασίαςΣυγκεκριμένα:Παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης στο σύνολο των χρηστών ( ~40 αιτήματα/ημέρα):Καλωδιακές υποδομές δικτύου και τηλεφωνίας (35 κατανεμητές στου Γάλλου, 4 στο Ξενία, 46 στις Βούτες, 3 στην Κνωσού και 2 στην έκθεση του ΜΦΙΚ)Υπηρεσία καταλόγου, VPN, E-mail, Φοιτητολόγιο (εκπαίδευση στην νέα εφαρμογή)Πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης E-learnΤηλεδιασκέψεις μέσω web-conference πλατφορμών (ePresence/ Zoom/ Teams)Ψηφιακές υπογραφές χρηστώνE-mail ενημέρωσης στην ακαδημαϊκή κοινότητα μέσω του News UniversityΗλεκτρονικές εκλογές μέσω του πληροφοριακού συστήματος Zeus